122 Walnut Street
Audubon, NJ 08106

Mon - Fri: 10:00AM - 6:00PM

Sat: By appointment only

Sun: Closed

91.3% would refer friends and family to us

5 stars Customer since 2017

I was very happy being able to find your services through the internet. I almost gave up thinking I might not find anyone willing to even be interested in the job I was looking to have done. The person I spoke to was very professional and more importantly gave me more reason to request your services. Iam very happy and pleased with the decisions made,the time available, pleasant and good workers and an estimate I was able to work with. Thank you for your services.

Frank's Lawn and Handyman Service replied:

Thank you!

4 stars Verified customer

I was quite please with Frank’s Lawn Service and Landscaping provided. They were timely in responding to my inquiry about some planting in my yard. The same day I had a written proposal that fit my budget. The work was completed in a day and they even followed up with an email that included the care of the plants. I look forward too using them again.

Frank's Lawn and Handyman Service replied:

Thank you!

4 stars Customer since 2017

My yard looks great, the staff responds quickly to requests. The only reason it's not a 5 I agreed to a weekly mow, sometimes it went 2 weeks.

Frank's Lawn and Handyman Service replied:

Thanks! We are working on getting mowing back on track but we had a set back this year in mowing service. We decided this year to purchase all new mowers and thought that would help use be able to avoid adding a second crew. Because a second crew comes with headaches and quality issues, etc. But we learned that the new equipment was just as efficient as we thought and as the manufacturer promised. So mowing was difficult this year but we got through it! Thank you!

4 stars Customer since 2017

We had a rough start in the beginning, scheduling conflicts . . . it ALL worked out in the end, their team works hard & does a great job! They maintain my back yard now, They aim to please.

Frank's Lawn and Handyman Service replied:

Thank you!

3 stars Customer since 2017

I/m new to having a lawn service so can't really compare.

Folks on phone are friendly.

A bit confused though cause I called over a month ago to inquire into your handyman service & was told he is booked til October & not to make commitments now, but I continue to receive announcements about your other services.

Frank's Lawn and Handyman Service replied:

Yes, our handyman division in undergoing a change, and we cannot commit to new handyman work for a while. Sorry about that. But all our other services are running full force!

5 stars Customer since 2017

These guys are excellent. I own a trucking company that deliveries multiple different kinds of furniture. We accidentally damaged a customer's lawn when we left a glass top on their lawn during setup on a sunny day which burned the sod. Frank's team was great. True professionals. Fixed our customer's lawn quickly and up to her standards. They truly understand customer service and respond quickly to all inquiries.

Frank's Lawn and Handyman Service replied:

Thanks for taking the time to write a review - it really does help!

5 stars Customer since 2011

We are pleased with Frank's service. The grass is cut low to our liking and looks beautiful.

Frank's Lawn and Handyman Service replied:

Thanks!

2 stars Customer since 2016

Service was not bad, The accounting was not consistent. There seems to always be bills from last summer brought to my attention this summer. The previous bills were paid. That's why I closed my account last week

5 stars Customer since 2017

All around positive experience with Frank's. All my emails have been answered quickly and the work his team did on our lawn was excellent. I'm a new customer, but so far, I'd definitely recommended Frank's to anyone who needs lawn cutting & maintenance.

Frank's Lawn and Handyman Service replied:

Thank you!

5 stars Customer since 2011

Very happy with the service, the grass looks beautiful.

Frank's Lawn and Handyman Service replied:

Thank you!

Also in Audubon

Automotive

Lakeview Custom Coach

5 stars 149 reviews

My 2007 Beetle Convertible needed the rear window glued back into place after the adhesive failed. The entire Lakeview crew was amazing from start to finish. Could not ask for a better experience! Work looks like the window came right off factory floor in '07.
Read More …