100.0% would refer friends and family to us

5 stars Customer since 2018

It was a bit of an emergency visit and Dr Peck went out of his way to accommodate.

5 stars Customer since 2021

Was able to get my dog in the same day and had great service. We are now changing to this clinic for our pets.

5 stars Verified customer

Always a good experience...staff is very friendly and efficient

5 stars Customer since 2021

Very helpful employee helped me schedule appointment for my leopard gecko and gave me tips on how to best transport him

5 stars Customer since 2017

Dr Mittner and the staff took great care of our Bubba. He was quite fussy today but they were so gentle with him. He has always gotten excellent care here and we recommend them highly.

5 stars Customer since 2018

Everyone who works here is incredibly friendly and knowledgeable. The vet's are very well educated, professional and trustworthy. They saved my cat and I am so thankful for Dr. Mittner and Dr. Peck. My cat will be a lifelong customer here!

2 stars Customer since 2021

Honestly pretty upset. Called last night to try to get my sick, possibly dying bearded dragon in, couldn't get in for a week but made the appointment in case there was a cancellation or something. She's going downhill quick so a week wouldn't work, called and found another vet who could take her today so I called back to cancel the appointment. No refund for appointment hold, said they'd leave it "for next time" there most likely won't be a next time because this isn't my vet, I was just trying to get her into what ever vet could take her the soonest cause I don't want to lose her. I understand that everyone is short staffed, but I should be given a refund since I don't use this vet. Very upset I have a dying lizard and I'm out $135 for absolutely nothing, have fun with my donation I guess..

Northern Michigan Veterinary Hospital replied:

Hi Ariel, Thank you for reaching out to us regarding your concerns. We have left you a message regarding the refund and we apologize for the miscommunication regarding our pre-payment policy. If you want to call us back at your convenience so we are able to process your refund that would be great. Thank you

5 stars Customer since 2021

Dr. Alex and her assistants are happy, caring, thorough and professional. They clearly love their patients. We recently moved and are very glad we found them and NMVH.

5 stars Customer since 2019

Incredibly friendly staff, and I always feel very seen and taken care of!

5 stars Customer since 2020

NMVH always gets us in right away and is very friendly and helpful.

Also in Williamsburg

Dental

Garfield Dental Group

5 stars 250 reviews

The front staff is always friendly and helpful. The hygienist and doctor are knowledgeable. Thorough care is provided in a timely fashion.
Read More …