What others had to say

5 stars Customer since 2013

Great group of people working here. Have been a customer for a couple of years now, always a pleasure, never a disappoint.

5 stars Customer since 2015

great service no problems

4 stars Customer since 2014

The PR needs work, as affable as a root canal

5 stars Customer since 2014

Service was on point, highly recommended

5 stars Customer since 2014

Always tells what needs to be done and what can wait, I don't feel like I am getting robbed!!! Excellent staff from the back to the front desk!!!

Jack Williams Tire & Auto Service - Stroudsburg replied:

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are glad to hear that our management team and staff in the Stroudsburg store are doing such a great job in providing professional and courteous service.

3 stars Customer since 2014

Service is good I came in for a free tire rotation and decide to also get a oil change.

Call and asked if I could get out in an hour the person said yes, but when I got there the service person was not as positive to getting me out in an hour. The service actually took about 13/4 time, which was a lot longer then I would have preferred, but still the best place for tire purchases.

Jack Williams Tire & Auto Service - Stroudsburg replied:

Thank you for the feedback on your recent visit to our Stroudsburg location. We apologize for any delays while your vehicle was in our shop getting a tire rotation and an oil change. We understand your concern and agree that scheduled appointments should be kept, unfortunately, in our industry, we can't always guarantee that the vehicle can be either taken right in at the time scheduled. Again, we apologize for any delays while your vehicle was at our shop but hope you can understand that some vehicles take longer than expected once they get into the shop. We would like to thank you for your business and look forward to taking care of all of your car care needs.